מדרסים לנעלי עקב


אין אישה שלא נעלה לפחות פעם אחת בחייה נעלי עקב, כאשר רוב הנשים בחברה המערבית ובכלל בכל העולם נועלות נעלי עקב באופן די קבוע. האם לנעל עקב ניתן להתאים מדרס כדי להתמודד עם הכאבים? ואם כן, למה המדרס חשוב ולא כדאי לוותר עליו? לשאלות האלו ועד רבות אחרות תקבלו תשובות מלאות בהמשך.

כשבעים אחוזים מהנשים בעולם המערבי נועלות נעלי עקב באופן קבוע. זה לא אומר שהן הולכות עם העקבים בכל מקום אך הן נועלות אותן באופן די שגרתי מספר פעמים לא מבוטל בשבוע. אין ספק שנעלי העקב הפכו להיות סמל נשי ואין ספק שהן מוסיפות הרבה חן, לא רק לעיצוב הרגליים עם שמלה חושנית אלא מוסיפות את הגובה שכל אישה הייתה רוצה לקבל, ולא משנה כמה היא גבוהה. הבעיה היא שנעלי העקב אינן בריאות, ואפשר להבין די בבירור למה. הן יכולות לפגוע בכפות הרגליים וליצור לחץ רב על הרגל בגלל צמצום מגע הגל עם הרצפה.

יש פתרון וקראים לו מדרס

נעלי עקב אינן נעליים נוחות ועל כך אף אישה לא תתווכח. הבעיה היא שליופי יש מחיר ואם המחיר הוא הנוחות אז שווה לשלם לפי דעתן של רבות מהנשים מסביב לגלובוס. עם זאת, יש דרך לנעול את נעלי העקב ולא לסבול והפתרון הזה הוא המדרס. הוא אמור להפחית את הלחץ את כף הרגל על ידי פיזורו באופן שווה יותר בתוך הנעל ובכך למנוע כאבים, יחד עם התפתחות בעיות ברגליים בטווח הארון. גם נעל העקב יכולה לקבל מדרס מותאם משלה ועליכם להגיע למכון אורתופדיה שם יסדרו לכם מדרס מותאם בשבילכם.

למה מדרסים לנעלי עקב חשובים?

מעבר לכך שנעלי עקב אינן נוחות וגורמות לכאבים בלתי פוסקים, במהלך ההליכה וגם בסיומה, מדובר על נזק קשה מאוד שאפשר לגרום לכף הרגל. נעל העקב מעוותת לגמרי את צורת הרגל ומנח כף הרגל רחוק מאוד מלהיות טבעי. בנעילת נעלי עקב באופן ממושך לאורך רוב שעות היום ובכל יום, יכול להיגרם נזק ממשי. יש בנות שחייבות לנעול נעלי עקב לעבודה וזאת בעיה גדולה מאוד. המדרסים ימנעו את הכאבים על ידי כך שיחלקו את הלחץ מחדש בהתאם למנח הנעל. הם ימנעו את הכאבים גם בברכיים ובגב שיכולים להגיע בעקבות נעילת נעלי העקב.

פתרון מקצועי לכל בעיה

מדרסים לנעלי עקב יכולים לפתור כל בעיה שיכול לצוץ, ויש מספר בעיות נפוצות מאוד. למשל, אחת מהבעיות הנפוצות היא כאבים מהבוהן, שניתן לפתור על ידי חוצץ בין הבוהן לבין שאר האצבעות. בעיה זו מכונה הלוקס ולגוס והיא נגרמת עקב סטייה של הבוהן ממרכז הגוף. יש עוד בעיות אחרות כגון כאבים בפטיש כף הרגל, אי יכולת ליישר את אצבעות כף הרגל בגלל שימוש ממושך בנעלי עקב, כאבי בכריות כף הרגל וכולה. לכל בעיה כזו ניתן להתאים מדרס שיפתור את הבעיה, כך למשל כשיש כאבים בכריות עף הרגל יש להתאים מדרס שחלקו העליון מקל על עצמות המסרק הקדמיות.

לבחור במקצוען להתאמת המדרס

התאמת המדרס אינה פשוטה והיא דורשת ידע רב. המיומנות של המכון שיתאים עבורכם את המדרס לנעלי העקב חייב להיות עם קבלות בתחום. אם לא מדובר על מקום מנוסה ומוכר כדאי לחפש מקום אחר, כאשר ההשלכה של המדרס על חייכם תהיה גדולה מאוד ולא כדאי לקחת סיכונים. מומלץ לבצע סקר שוק מעמיק וגם כאשר כבר מצאתם את המקום המושלם, לזכור שבחרת נעלי עקב נוחות יותר תשפיע גם על הכאבים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל