מדרסים למבוגרים

מבוגרים המעוניינים לשפר את רמת החיים שלהם בצורה ניכרת יכולים להתעניין לגבי אביזרי תמיכה אורטופדיים. אביזרים אלו מעניקים למבוגרים את האפשרות לבצע פעילות גופנית מאומצת מבלי לסבול מכאבים בכפות הרגליים, בברכיים או בעמוד השדרה. את האביזרים האורטופדיים ניתן להכניס אל הנעליים, לאחר התאמה אישית והתייעצות עם רופא מומחה. 

מה הסיבה לשימוש באביזר אורטופדי?


מבוגרים יכולים לחוות קשיי הליכה בשל סיבות מגוונות. המטרה של מדרסים למבוגרים היא להתאים את מייצבי הדריכה לפרופיל האישי הייחודי של כף הרגל. התאמה זו היא תוצאה של אבחון מקצועי מפורט. היתרון של אביזרים אורטופדיים הנרכשים בנפרד הוא שניתן להעבירם מנעל אל נעל. התאמה אישית של האביזר תבטיח יתרונות כגון:

- פיזור סימטרי של נקודות הלחץ על כף הרגל
- השוואת הפרשי גבהים בכף הרגל 
- עזרה בייצוב הגוף ואיזונו

מבוגרים לא צריכים להתעכב או להמתין לפני רכישת מדרסים. ההשפעה של אביזרים אורתופדיים על התחושה הפיזית, ועל המוטיבציה לבצע פעילות גופנית היא אדירה. אביזרים אלו מקלים על מבוגרים ללכת, לרוץ או להשתתף במשחקי כדור לצורך שיפור סיבולת לב-ריאה. התקנה של אביזרים אורטופדיים בנעל מונעת נזקים מצטברים רבים עבור בני הגיל השלישי. יתרה על כך, מבוגרים המזניחים את הטיפול בכפות רגליים עלולים לרופף את שיווי המשקל של הגוף ולגרום לנפילות.


שאלות ותשובות על שימוש באביזרים אורטופדיים


המון מבוגרים תוהים האם עליהם להשתמש באביזר אורטופדי גם אם אינם סובלים מכאבים או בעיות מיוחדות. התשובה היא לא חד משמעית, אך כל התייעצות עם אורטופד מבטיחה קבלת מידע רלוונטי למצבו של המבוגר, ולסוג הפעילות אותה הוא מבצע. בעזרת מדרסים ניתן בכל מקרה ליהנות מפיזור לחצים נכון על פני כף הרגל, מתן תמיכה לקשת האורכית ושיפור היציבה. אלו נתונים המלווים שימוש בכל סוג של אביזר אורטופדי המותאם עבור המבוגר. מעבר לכך, אין ספק לגבי תחושת הנוחות המתקבלת כתוצאה משימוש באביזרים מן הסוג הזה.
בנוסף, יש להזכיר כי מבוגרים העוסקים במקצועות שמחייבים עמידה ממושכת יכולים לרשום את ההוצאה על אביזרים אורטופדיים בתור הוצאה מוכרת. האביזרים מתאימים לסדרנים, אנשי אבטחה, נציגי שירות, וכל מי שהולך קילומטרים רבים מדי יום. הסיכון לפיתוח תלות באביזרים אורטופדיים אינו גבוה. מבוגרים נהנים מהנוחות המלווה את השימוש באביזרים, אך אין צורך לחשוש מפני פיתוח תלות מחייבת לאורך זמן. כיום ניתן לקבל ייעוץ ראשוני חינם בנושא אביזרים אורתופדיים, וליהנות גם מתמיכה של קופות החולים. 
לסיכום, כאשר מבוגרים ניגשים לרכוש מדרסים עליהם לקחת בחשבון את איכותם ואת מחירם. האביזר צריך להיות מותאם למבנה הרגל של המבוגר, ולאופי היציבה שלו. מבחינת מחיר, כדאי להשוות בין מכונים אורתופדיים, ולבדוק מה כוללת כל הצעה. מומלץ להתייעץ עם אורתופד לפני כל קבלת החלטה, ולהבין האם ומתי לעבור לשימוש במדרסים באופן קבוע. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל