הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

קצת על מטרות המדרס, וסוגי המדרסים השונים


נתחיל בהסבר קצר על מה זה בכלל מדרס ומדוע מדובר במוצר הכרחי עבור רבים מאתנו. המדרס הוא אביזר שנכנס לתוך הנעל שלנו, ולמעשה משנה את תגובת כף הרגל שלנו לנעל – וכתוצאה מכך את כלל המשקל שמופעל על כף הרגל שלנו. המדרס עושה זאת כשהוא תומך ברקמות רכות, משנה את היציבה שלנו, בולם זעזועים ומשפר את נוחות ההליכה והעמידה שלנו. מדרסים איכותיים ויעילים, המותאמים בצורה איכותית לכף הרגל שלנו ומקיימים את התפקיד שלשמו נועדו, ממלאים מספר תפקידים בריאותיים חשובים בחיים שלנו. מדרס איכותי ייצב את כף הרגל שלנו, ימנע היווצרות חברות ויבלות בכף ברגל, ישפר את מחזור הדם וזרימת הדם בכף הרגל – בתור התחלה. בנוסף, המדרס משמש כבולם זעזועים איכותי עבור כף הרגל שלנו, והוא יעיל במיוחד במקרים של פלטפוס שגורם לכאבים, או של קשת גבוהה מדי ברגל (המצב ההפוך מפלטפוס). ישנם כמה וכמה סוגי מדרסים, שלכל אחד מהם סט שונה של יתרונות עבור המשתמש בו – מדרסי סיליקון (המדרס הסטנדרטי שבשימוש הרחב ביותר, בולם זעזועים איכותי), מדרס ביומכני (מדרסים קשיחים ואיכותיים בעלי גמישות נמוכה, המקבעים את הרגל בצורה איכותית) או מדרסי ספורט (בולמי זעזועים טובים, מצטיינים גם בספיגת זעה) הם רק כמה דוגמאות בעולם מוצרים עשיר למדי. כעת חשוב שנבין כיצד להשתמש במוצרים השונים מסוג זה בצורה נכונה, להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור הבריאות והנוחות שלנו.

כיצד משתמשים במדרס בצורה נכונה?



  • באופן כללי, השימוש במדרסים הוא בהכנסתם לתוך הנעל בצידה התחתון, כשהמדרס מחליף למעשה את משטח הנעל כחלק שבא עם כף הרגל שלנו במגע. חשוב לציין שהמדרס הוא יעיל רק ואך ורק אם אנחנו משתמשים בו בצורה נכונה, ואם הוא מתאים בצורה מיטבית לנעל שאיתה אנו לובשים איתו. חיילים, לדוגמה, לא מתקשים עם הנחיה זו – מאחר וגם כך הם לובשים את אותה הנעל מרבית הזמן. עם זאת, חשוב להדגיש שאת המדרס צריך להתאים לנעל או להפך – ולא להפריד את שני החלקים החשובים הללו אחד מן השני.
  • חשוב לציין שלכל מדרס או מוצר אורתופדי אחר – כגון נעליים אורתופדיות, מגני מפרקים או חגורות גב ובטן – יש הוראות שימוש ספציפיות והתאמה ספציפית עבור המשתמש בהם. ולכן חשוב לבדוק היטב האם המוצר שבו אנחנו משתמשים מתאים לנו טרם השימוש בו, ובכל מקרה עלינו לוודא שאנחנו מקבל את המוצר האורתופדי מהמקור המקצועי ביותר שניתן.

המדרס חשוב לבריאות שלך לטווח הארוך – אל תתפשר על איכותו



אצלנו באשד אורתופדיה לא מתפשרים על איכות. כלל המוצרים שתמצאו אצלנו – מדרסים מסוגים שונים, נעליים אורתופדיות או חגורות אורתופדיות שונות – הם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובהתאמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג לכל לקוח. כך למעשה, בפנייה אלינו אתם מבטיחים את הבריאות והנוחות שלכם לאורך זמן – עם המוצרים האיכותיים ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל