כיצד למנוע שחיקה של הגוף

השגרה היומית שוחקת מאוד

אנשים רבים חווים שחיקה כתוצאה ממציאות חייהם האינטנסיבית. רובנו לומדים במסגרות הישגיות, עובדים בעבודות בעלות דרישות גבוהות ומפעילים לחץ רב על גופנו ונפשנו. במאמר הבא נעניק לכם כמה עצות מועילות למניעת מצבים של שחיקה של הגוף והנפש במהלך החיים.

כיצד למנוע שחיקה של הגוף

·         הקפידו על פעילות גופנית מתונה: פעילות גופנית מתונה משפרת את מצב הרוח, מחזקת את השרירים, תורמת למערכת החיסונית ומעודדת חשיבה. הקפידו על פעילות גופנית מתונה לפחות פעמיים בשבוע, על מנת להרגיש טוב ולעבוד טוב יותר. פעילות גופנית זו יכולה להיות ריצה, הליכה, שחייה, משחקי כדור, מתיחות, יוגה, הרמת משקולות או תרגילי התעמלות אמנותית. העיקר שתזיזו את עצמותיכם בצורה הנכונה.

·         השתמשו באביזרי עזר: אין שום בושה להשתמש באביזרים שונים אשר יקלו על גופכם. לדוגמא, ניתן להשתמש במדרסים בנעלי ההתעמלות או העבודה שלכם. המדרסים יאפשרו יציבה נכונה ובריאה יותר, ימנעו כאבי רגליים מיותרים ויאפשרו עמידה ותנועה רבים ומגוונים לאורך היום ללא כל הפרעה גופנית. באמצעות השימוש במדרסים כף הרגל שלכם תרוויחו את האפשרות ליהנות מהליכה נכונה, בריאה ומשחררת.

·         בצעו הפוגות התרעננות: קחו הפוגות להתרעננות במהלך יום העבודה שלכם. הניחו לעצמכם לבצע מתיחות, להתהלך קצת בחדר, להתיישב ולאכול דבר מה מזין. תנו לעיניים והשרירים שלכם לנוח מתלאות היום, כך שתוכלו להמשיך הלאה בכוחות מחודשים.
·         פעולות מרגיעות: פעם בתקופה, לכו לשיעור יוגה או עברו מסאז' רקמות עמוק. תחושת הרוגע והשחרור יעזרו לכם להתמודד עם תלאות החיים וישיבו את החיוניות לחייכם. מצאו את הפעולה שעשייתה משחררת ומרגיעה אתכם בצורה הרבה ביותר, והתמידו בה בכל רגע של קושי.

הניחו לעצמכם לנוח

הניחו לעצמכם לנוח – לא בכל עת עליכם לרדוף אחר הכדור, הפיזי או המטפורי. המוח והגוף זקוקים לזמן מנוחה על מנת לפרוח ולהתחדש. בצעו פעולות מרגיעות, קחו הפוגות מתלאות החיים, השתמשו באביזרי עזר והקפידו על פעילות גופנית קבועה, על מנת להכניס את אורך החיים הבריא אל חייכם. כאשר אתם תהיו רגועים יותר, גם החיים שלכם יראו כך.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל