כיצד מדרס המותאם לכם יכול לעזור בכאבי גב?

כיצד מדרס המותאם לכם יכול לעזור בכאבי גב?

כאב גב זה אחד הכאבים הנוראיים לחוות. הסיבות לכאבים אלו רבות ויכולות לנבוע מאין ספור דברים. מזרן לא טוב או תנועה לא נכונה יכולים לגרום לכמה ימים של כאבי גב. אימון חזק מדי או התכופפות לילד יכולה להביא להתכווצות שריר כואבת בגב. כאב פתאומי יכול להיגרם מסחיבה של חפצים כבדים ותנועות רבות אחרות של הגוף. גב שלא מחוזק היטב באימונים הוא כזה שהשרירים בו לא מחזיקים מספיק את המבנה השברירי ולכן ישראלים רבים סובלים מכאבי זמן בכל תקופה.

כשהגב כואב באופן רצוף ולא מדי פעם, חשוב לבדוק את הבעיה אצל רופא. לרוב הוא ידע לאפיין את הבעיה ולתת לה שם. כשיהיה לה שם יהיה לה גם פתרון. יכול להיות שתישלחו לבדיקות כדי לוודא את מקור הבעיה אבל בכל מקרה שהוא, זאת כבר חצי הדרך לפתרון. בעיות גב רציניות במיוחד יגרמו בדרך כלל ממכה חזקה שהגב קיבל או מיציבה לא נכונה. גם את בעיות אלו ניתן לפתור במידה מסוימת.

מכון אורטופדיה — אשד אורטופדיה

כאבי גב שנובעים מיציבה לא נכונה

כאבים אלו נפוצים במיוחד. מסתבר שישראלים רבים פשוט לא מקפידים על היציבה שלהם. היתרון הוא שזאת בעיה שניתן לפתור ללא התערבות כירורגית. את בעיות היציבה שפוגעות באזורים שונים בגוף, אך בעיקר בגב, ניתן לפתור בעזרת אימוני יציבה כמו פילאטיס או שחיה. בביצוע אימוני כושר אלו באופן קבוע כמה פעמים בשבוע, הגב יכול להתחזק ואיתו גם היציבה. לאחר שיפור היציבה הגב יכאב הרבה פחות.

פתרון נוסף הוא מדרסים המותאמים עבורכם. המדרסים האלו הם לא המדרסים הפשוטים של פעם. מדובר במדרס שאנשי מקצוע בתחום יתאימו, בעזרת חומרים מיוחדים, במיוחד לרגל שלכם. מדרס מותאם איכותי יכול לשפר משמעותית את חלוקת העומס על כפות הרגליים, כך הוא משפר את היציבה כל הגוף ומפחית את הלחץ על הגב. חשוב לזכור להעביר או לייצר מדרסים לכל הנעליים השימושיות, על מנת לצעוד תמיד בתוכם. שימוש במדרסים באופן קבוע פותר לחלוטין בדרך כלל כאבי גב שנובעים מבעיות יציבה.

מדרסים מותאמים לרגל

כאמור, בעזרת חומרים מיוחדים וטכנולוגיות מתקדמות, ניתן ליצור מדרס שמדויק עבור הבעיות של הרגל הספציפית שלכם. מחקרים רבים מצביעים על כך שהליכה קבועה על מדרסים מותאמים אישית משפרת את היציבה ומפחיתה משמעותית כאבי גב תחתון. חשוב להבין, רגל שלא מונחת כראוי משפיעה על כל הגוף. מכף הרגל, הבעיה עולה לירך שמתפקדת לא כפי שהיא אמורה, משם לאגן שמתעקם ואז לגב. שם מתחילים להרגיש את הכאב.

לסיכום, במידה וסובלים מכאבי גב אין שום סיבה לחיות איתם. זה הזמן ללכת לרופא, לבדוק אם הבעיה היא ביציבה ובמידה וכן, למהר להזמין מדרסים מותאמים שישפרו את ההליכה, את היציבה ואת הכאבים בגב התחתון.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל