נעליים אורטופדיות בהתאמה לכף הרגל

 אחת הדרכים הכי טובות ליהנות מהיתרונות והערך המוסף של נעליים אורטופדיות היא לבצע התאמה אישית שלהן למבנה כף הרגל, הבעיות שמהן סובל המטופל ותוצאות בדיקות נוספות שמתבצעות עבורו. הנה כל הפרטים

התאמה אישית היא דרך טובה להגביר את האפקטיביות של טיפולים רפואיים ובריאותיים מסוימים. כאשר מבצעים את הטיפולים בהתאמה אישית, יש סיכוי גבוה יותר לכך שהם יעמדו בציפיות ובמטרות שהוגדרו על ידי אנשי המקצוע. ספציפית עם מדרסים אורטופדיים, הדגש הוא על האופן שבו מנצלים את היתרונות שלהם על מנת להביא לשיפור באיכות החיים של המטופל כמה שיותר מהר ובצורה כמה שיותר אפקטיבית.

באופן כללי, מדרסים אורטופדיים הם אלו שהופכים נעל רגילה לאורטופדית. למרות שלא מדובר בדרך כלל בשינוי של הנעל כולה, ההחלפה של המדרסים הרגילים באורטופדיים כבר עושה את העבודה. עם זאת, קיימים הבדלים בין סוגים שונים של מדרסים והתאמה אישית שלהם מחייבת התייחסות לפרמטרים סובייקטיביים.

נעליים אורטופדיות בהתאמה לכף הרגל — אשד אורטופדיה

איך מייצרים מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית?

החדשות הטובות הן שכיום יש תהליך קצר וממוקד של ייצור נעליים ומדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית. בפועל, התהליך הזה מבוסס על מספר שלבים ועל כמה פרמטרים שרלוונטיים לגברים ונשים בכל הגילאים:

א. מבנה כף הרגל — מבנה כף הרגל הוא זה שקובע איזה מדרס יאפשר לאזן אותה ולהגיע לחלוקת עומסים תקינה. כאשר העומסים על כף הרגל מתחלקים בצורה אחידה, יש פחות עומס על עמוד השדרה ויורד גם הסיכוי לכאבי גב, צוואר ומפרקים. באמצעות זיהוי ודיוק בשרטוט מבנה כף הרגל, ניתן לייצר מדרסים שמתאימים לכל אחד ואחת בנפרד.

ב. רקע בריאותי — אי אפשר לייצר מדרסים בהתאמה אישית בלי להתייחס לרקע הבריאותי. כאן לא ממש משנה מה מבנה כף הרגל, כי מתייחסים אל ההיסטוריה הרפואית במטרה לנסות להסיק מתוכה על הבעיות העיקריות שמהן המטופלים סובלים. אם רוצים, אפשר גם לשלב בין מקורות מידע מתחום האורתופדיה, הפיזיולוגיה ובריאות המשפחה.

ג. בדיקות ספציפיות — יש בדיקות שונות שניתן לבצע על מנת לאבחן את מבנה כף הרגל ואת שאר חלקי המפרקים. כאשר משתמשים בתוצאות של בדיקות, מבססים טוב יותר את התהליך של ייצור התאמה אישית של מדרסים. בנוסף, הבדיקות עוזרות לדעת כמה זמן אמור לקחת תהליך הייצור של מדרסים שונים.

היתרונות של מדרסים אורטופדיים

ייצור נעליים אורטופדיים בהתאמה אישית דורש מטבע הדברים השקעה של זמן, משאבים וסבלנות מצד כל הגורמים המעורבים. בטווח המיידי, המשמעות היא גם הוצאה כספית גבוהה יותר בהשוואה לרכישת נעליים או מדרסים רגילים. מצד שני, זו השקעה לטווח ארוך ולכן יש למדוד את התמורה שלה ביתרונות העתידיים.

היתרון העיקרי של מדרסים אורטופדיים בא לידי ביטוי בשיפור איכות החיים ובמניעת כאבי גב. כאשר המדרסים מותאמים אישית למבנה כף הרגל ולצרכים של כל אחד ואחת בנפרד, יש סיכוי טוב יותר להמשיך לעבוד עד גילאים מאוחרים ואף לבצע פעילות ספורטיבית להגנה על המערכת החיסונית של הגוף. בהיבט הזה, המדרסים הם כלי בסיסי ולא פריבילגיה ולכן חשוב לייצר אותם כמה שיותר מוקדם לאחר הופעת בעיות הגב והכאבים.

מלבד האמור לעיל, היתרון של מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית הוא עמידות. כאשר המדרסים מותאמים לכף הרגל, הם מחזיקים מעמד יותר זמן ואפשר להשתמש בהם כמה שנים ברצף בלי לשלם שוב פעם על מדרסים חדשים. כאן, מה שצריך לעשות זה לוודא מלכתחילה תהליך ייצור ברמה גבוהה. לאחר מכן, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבצע השוואת מחירים ועלויות.

המאמר נעליים אורטופדיות בהתאמה לכף הרגל פורסם ראשון בבלוג

from medium.com/@eshedortho711/ Feed

https://medium.com/@eshedortho711/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%A3-%D7%94%D7%A8%D7%92%D7%9C-141e0acc59a0

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל