נעלי בית אורטופדיות - אפיון והשוואה בין סוגים נפוצים

 האפשרות לתמוך אורטופדית בכפות הרגליים גם כאשר הולכים עם נעלי בית היא ללא ספק חדשות טובות לנשים וגברים בכל הגילאים. במאמר הבא נסביר מה מאפיין דגמים מן הסוג הזה, איך בוחרים אותם ומה ההבדל בין נעליים לקיץ ולשאר עונות השנה

נעלי בית אורטופדיות לגבר


נעלי בית צריכות להעניק לנו את אותה תמיכה אורטופדית שמזוהה בדרך כלל עם נעלי ספורט ונעלי עבודה. מצד שני, לא רבים בכלל מודעים לאפשרות הזו של שיפור באיכות החיים. כפועל יוצא מכך, דווקא נעלי הבית שבהן אנו משתמשים על בסיס יום יומי, בצורה כל כך אינטנסיבית ולמשך רוב עונות השנה – לא מקבלות את תשומת הלב שמגיעה להן.

החשיבות של תמיכה אורטופדית

תמיכה אורטופדית היא תנאי בסיסי לבחירת כל דגם נעליים. ראשית, התמיכה מאפשרת יציבה נכונה יותר של הגוף והגב וכך היא מונעת כאבי צוואר ועמוד שדרה. שנית, תמיכה אורטופדית עוזרת לנו ללכת ברחבי הבית תוך צמצום סיכון לנפילות או מעידות. כפועל יוצא מכך, התמיכה האורטופדית חשובה ומומלצת לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. מצד שני, זה לא אומר שכל דגמי הנעליים חולקים את אותן תכונות. 

נעלי בית אורטופדיות לנשים – מה מאפיין אותן?

נעלי בית שמציעות תמיכה אורטופדית שרלוונטית לנשים בדרך כלל מעוצבות מעט אחרות. מבחינת גודל, טווח המידות של נעלי בית לנשים נוטה למשל להיות קטן יותר מאשר המידות הממוצעות בנעלי בית לגברים. מבחינה אסתטית, אפשר לראות מגוון גדול יחסית של צבעים עבור נעלי בית כאלה. מעבר לכך, יכול להיות שכל אחת תחפש נעלי בית אחרות לפי העדפות אישיות שיש לה ולפי הדגמים הקיימים אצלה במלתחת הבגדים והפיג'מות. 

נעלי בית אורטופדיות לגברים – מה מאפיין אותן?

השוואה בין סוגים שונים של נעלי בית אורטופדיות לפי מידת ההתאמה שלהן לכל מגדר עוזרת לבחור אותן בצורה מבוססת יותר. אם מתמקדים בסוג של נעלי בית אורטופדיות לגבר, רואים כאמור את המידות הגדולות וגם את המבנה המאסיבי. אבל חוץ מזה, יש גם הבדל מסוים בין עיצוב נעלי בית שקהל היעד שלהן הוא גברים לבין נעליים שמיועדות לנשים. 

נעלי בית אורטופדיות לקיץ לעומת שאר עונות השנה

אבל האמת היא שהשוואה בין נעלי בית רק לפי קטגוריה של גברים לעומת נשים לא מספרת את הסיפור המלא. אם רוצים להבין בצורה יסודית מה מאפיין נעלי בית מסוימות לעומת אחרות, צריך לברר לאיזה מעונות השנה הן מתאימות. כך רואים שבעוד נעלי בית לקיץ מתאפיינות בתכונות מסוימות של חומרי גלם אווריריים, הנעליים שמיועדות לחורף מיוצרות עם פרווה ועם בידוד תרמי.

איך בוחרים את הנעליים המתאימות?

האפשרות לשלב תמיכה האורטופדית בנעלי בית מחייבת הכנת שיעורי בית, גם מצד גברים וגם מצד נשים. אז קודם כל, חשוב לבדוק באיזה דגמים זמינות הנעליים ומה זה אומר מבחינת המידות. לאחר מכן, משווים בין הדגמים לפי העיצוב ומידת ההתאמה שלו לטעם האישי. כמו כן, אפשר להשוות בין נעליים לחורף לבין נעליים לקיץ לפי הבידוד התרמי והיכולת שלהן להציע חמימות לעומת אוורור.

האם נעליים אורטופדיות הן תמיד יקרות יותר?

הביקוש הגבוה לתמיכה אורטופדית גם בנעלי בית מעודד את יצרני הנעליים להציע דגמים מובילים במגוון רחב של אפשרויות. התוצאה היא היצע גדול, שמסייע להוזלת המחירים. אז כיום, נעליים עם תמיכה אורטופדית שמיועדות לשימוש בתוך הבית אפילו לא חייבות להיות יקרות יותר לעומת נעלי בית שאין להן בכלל סוג כזה של תמיכה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל