נעליים אורטופדיות לגברים – לא מה שחשבתם

בעבר, כאשר היננו שומעים את הביטוי נעליים אורטופדיות לגברים, היינו מדמיינים נעלי עבודה כבדות המעוצבות בחוסר טעם, וחשבנו שהן מיועדות לבעלי רגליים עקומות או לאנשים עם בעיות גב שונות. אבל כיום כל אחד יודע כי נעליים אורטופדיות לגברים משמשות אחוז ניכר מהגברים ללא קשר עם גב עקום או בעיות רגליים שונות. נעליים אורטופדיות לגברים משמשות גם אנשים העומדים על הרגליים כל היום מתוקף עבודתם, גם גברים העוסקים בהרבה ספורט וגם לגברים שהולכים הרבה מכל סיבה שבעולם. בקיצור, נעליים אורטופדיות משמשות את כל הגברים, וכיום ישנה מגמה גדולה לעבור לנעליים מסוג זה בכל מקרה ואפילו כנעלי יציאה לערב.

נעליים אורטופדיות


מהם למעשה נעליים אורטופדיות


נעליים אורטופדיות הם נעליים המיוצרות לפי מידה מדוייקת של הרגל או לפי תבנית גבס שנלקחת מרגל הלקוח. נעליים אלה מיועדות לתמוך ברגל ובגב באופן כזה שהנועל אותם לא יחוש בכאבים או באי נוחות בזמן ההליכה או העמידה. נעליים אלה ניתן לרכוש בהתאמה אישית לאחר ייצור תבנית מגבס של כף הרגל, והתאמת הצורה באופן מושלם או מן המדף בהתאמה אישית על יד מדרס נכון וכדומה. נעליים אורטופדיות משמשות אנשים עם בעיות גב או רגליים מיוחדות, וגם אנשים המעוניינים למנוע תופעות של כאבי גב או רגליים בגלל סוג העבודה שלהם.

נעליים אורטופדיות לגברים האוהבים ספורט


אחד התחומים שבהם מככבים נעליים אורטופדיות לגברים הוא תחום הספורט. גברים רבים נהנים לעשות ספורט, ולשם כך יש להצטייד בנעליים מתאימות. ספורט יכול לגרום ללחץ גדול כל הגוף, ולכן את הנעל יש לבחור לפי מבנה הנעל והתאמתה לרגל, ולא לפי העיצוב החיצוני או שם המותג.
בנוסף, נעליים לספורט מתאימות לענפים מסויימים ולא לכולם. נעלי כדורסל מלא מתאימות לריצה או להליכה, ונעלי ריצה קלות לא יתאימו למשחק כדורגל או כדורסל וכדומה. השקעה בנעליים אורטופדיות איכותיות תהיה הדבר הנכון ביותר לגוף העוסק במאמץ ספורטיבי.

כיצד לבחור נעליים אורטופדיות לצרכי ספורט?


יש כמה מרכיבים שיש להתייחס אליהם כשבוחרים נעליים אורטופדיות לצרכי ספורט והם:

האקלים הישראלי - יש להתייחס לאקלים הישראלי החם, ולשים דגש על פתחי אוורור ושימוש בחומרים נושמים. אם הנעל לא תהיה עשוייה מחומרים אלה תזיע הרגל בתוך הנעל, והדבר עלול להוביל לתחושה לא נעימה, ואף להתפתחות פטריות וריח רע.

סוליה ובולמי זעזועים – יש לבדוק את שני אלה, והאם הם מתאימים לסוג הספורט שבו אתם עוסקים.

תמיכה באזור העקב – תמיכה זו חיונית לתפקוד הנעל בתנאי אימון גופני או משחקי ספורט. יש לשים לב שיש רפידה פנימית לנעל, ושרוכים חזקים לאחיזת הרגל כנדרש.

נוחות השימוש – אין לוותר על מבחן הנוחות. כל נעל חייבת להיות נוחה לרגל, ועל אחת כמה וכמה נעליים אורטופדיות. אין לקבל הסברים של אנשי מכירות שהנעל תתרחב עם הזמן, כי ניתן למצוא נעל אורטופדית שתהיה בדיוק במידת הנוחות המתבקשת לכם כיום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל