כיסאות גלגלים – נגישות קודמת לכל

קצת על כיסא הגלגלים – אחת ההמצאות החשובות של החברה האנושית


כיסא הגלגלים הוא חלק חשוב וקריטי בחיים של אנשים רבים מאוד בחברה שלנו. מדובר בפריט המשתייך למשפחת הטכנולוגיה המסייעת – מכשיר שייעודו להקל על חייהם וניידותם של אנשים שתנועתם מוגבלת מסיבה כזו או אחרת. יתכן שהשימוש בכיסא הגלגלים יהיה שימוש זמני – בעקבות פציעה קשה או דבר דומה. עם זאת, אצל רוב המשתמשים בכיסאות גלגלים השימוש בהם הוא באופן קבוע כפתרון למוגבלות בגב, ברגליים, בשיווי המשקל או בעקבות מחלה כזו או אחרת המגבילה את התנועה. בסיטואציה כזו – כיסא הגלגלים הופך לטכנולוגיה חשובה ולחלק בלתי נפרד של הסובל ממוגבלות, שמאפשר לו לעקוף את מגבלותיו ולהצליח לתפקד כאחד האדם. כעת נסביר על סוגים שונים של כיסאות – ועל היתרון שכל אחד מהם מציג.

סוגים שונים של כיסאות גלגלים ויתרונותיהם


  •          כיסא גלגלים קלי משקל – כיסאות גלגלים שמשקלם קל יחסית נותנים למשתמש בהם כמה יתרונות גדולים בכל הנוגע לנגישות ולתנועה קלילה ברחבי הבית ומחוצה לו. מי שתפקודו ומשקלו מאפשרים לו לשמור על אורח חיים פעלתני ואקטיבי, יכול לרכוש לעצמו כיסא גלגלים איכותי וקל משקל, וליהנות מקלילות ונגישות גבוהים בכל הנוגע לתנועה, בלי להתפשר על נוחות ועל איכות הכיסא וחלקיו.
  •          כסאות ממונעים – כיסא גלגלים ממונעים מיועדים למי שתנועתו והשימוש בידיו מוגבלים בצורה גבוהה יחסית, או שאינו מסוגל או מעוניין להפעיל מאמץ פיזי בתנועה בבית ומחוצה לו. כיסאות אלה הם כיסאות איכותיים, העמידים בפני משקל רב ושומרים על עוצמתם גם לאחר שימוש רב. עם זאת, מדובר בכיסאות כבדים יותר שמתאימים בעיקר למי שבאמת צריך אותם – בשל נגישות ויכולת תנועה מוגבלת.


הדבר החשוב ביותר בכל כיסא גלגלים – נגישות והתאמה לצורך האישי




כשאנחנו בוחרים כיסאות גלגלים, חשוב שנבין קודם כל מה אנחנו או הקרובים אלינו צריכים – ולהבין גם האם יש צורך ספציפי ומיוחד. במקרים רבים, את הנגישות הגבוהה ביותר ואת ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלנו נקבל אם נזמין כיסא גלגלים בהתאמה אישית. אצלנו באשד תמצאו מגוון כיסאות למטרות שונות ובהתאמה אישית לצרכים שונים – וגם כיסאות בהתאמה אישית מלאה לבקשת הלקוח. הכל בשביל הנגישות הגבוהה שלכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל