איך מייצרים מדרסים ואיך הם באים לעולם?

רבים מאתנו יודעים כיצד מדרסים יכולים לסייע לנו לתפקוד טוב יותר. מדרס איכותי, מאפשר לנו להקל על הכאבים שאנו חשים בכף הרגל ואף באזורים נוספים בגוף, ובהמשך המדרס אף מסייע לנו מאד בהחזרת המצב התקין של כף הרגל לקדמותו, ובכך מסייע לבריאות שלנו באופן ניכר. אבל השאלה היא מלכתחילה, איך בכלל מייצרים את המדרסים בהתאמה אישית? איך אפשר בכלל שהמדרס יוכל לתקן את המבנה של כף הרגל שלנו? הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם:

כמה אפשרויות שונות לייצור

      ייצור בעזרת ספוג - אחת מהשיטות הנפוצות ביותר לייצור של מדרסים, היא בעזרת ספוג מיוחד. מניחים בזהירות את כף הרגל על משטח הספוג, ובעצם צורת הרגל מוטבעת בתוך הספוג. היתרון בשיטה זו הוא בכך שהיא לא יקרה במיוחד, ואפשר לייצר בעזרתה לא מעט מסוגי המדרסים הנפוצים ביותר. עם זאת, בשיטה זו יש גם חסרון, כי לעתים הספוג מטביע את הצורה המעוותת של כף הרגל ואמנם קל על הכאב, אבל לא מסייע לפתרון הבעיה לטווח הארוך.
      ייצור עם גבס -  דרך נוספת שנחשבת ליעילה יותר לייצור של מדרס עבור כף הרגל, היא בעזרת תחבושות גבס. איך זה עובד? מיישרים את כף הרגל ומקבעים אותה בעזרת תחבושות גבס מיוחדות, ולאחר מכן מטביעים את כף הרגל בתוך תבנית מיוחדת של גבס. מה היתרון דווקא בשיטה זו? שניתן לעצב את כף הרגל כך שמה שיוטבע במשטח הגבס, הוא הצורה הבריאה והרצויה לכף הרגל, ובכך המדרס יוכל לתת מענה מדויק יותר.
      ייצור בעזרת מחשב - בכל אחת מהשיטות שאותן ציינו קודם לכן, אפשר גם לבצע שדרוג מיוחד אם מערבים תוכנית מחשב בנעשה. תוכנית המחשב בעצם מנתחת את המבנה של כף הרגל - היא גם יודעת לזהות את הבעיה בכף הרגל, וגם יודעת להמליץ על המבנה המתאים של מדרס אשר יוכל לפתור את הבעיה.
 מדרסים

ומה אתם צריכים לעשות בהמשך?


אחרי שפנו לגורם מומחה שעוסק בטיפול בבעיות בכף הרגל, ולאחר שהמדרסים ייוצרו בהתאם לצורת כף הרגל שלכם, אתם צריכים להקפיד רק על דבר אחד - להשתמש במדרסים הללו באופן קבוע כדי להחזיר את הבריאות לגוף.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל