הנחיות לפני טיסה עם כיסא גלגלים

כיסא גלגלים לא מונע טיסות

התניידות בעזרת כיסא גלגלים לא אמורה למנוע את היכולת לטייל מסביב לעולם כאשר כל הטיסות בימינו נגישות לחלוטין. עם זאת, טיסה עם כיסא גלגלים מצריכה הכנה מוקדמת כדי להפוך אותה להרבה יותר פשוטה וקלה וכדי למנוע זמני המתנה רבים והרבה התעסקות. ראשית, חשוב ליידע את חברת התעופה שאתם מגיעים עם כיסא גלגלים, כך הדיילים וצוות הטיסה יידעו להיערך מראש ותוצע לכם עזרה כבר מהשלבים הראשונים. מומלץ גם לציין בפני החברה שהכיסא לא יכול להתפרק כך שיתכוננו מראש למצב זה, מה שיקל עליכם בהגעה ליעד בהרכבה שלו מחדש, וכמובן האם הכיסא ממונע או מכני.

אם אתם צריכים עזרה תיידעו את החברה מראש

לא כול הנכים צריכים עזרה בהתניידות עם כיסא הגלגלים וחלק מהם יכולים לעבור במעברים בין המקומות השונים בנמל התעופה לבדם. בחלק אחר של המקרים, נכים שמגיעים עם כיסא הגלגלים שלהם חייבים לקבל עזרה וכדי למנוע המתנה והתמהמהות ציינו זאת מראש. בנמל תעופה לעתים הליכות לא מעטות והרבה יותר נוח כאשר יש עוזר צמוד שמסייע לכם, בין אם מדובר בעוזר האישי מטעמכם או באיש צוות מיועד.

בקשו את המושב הראשון והמרווח ביותר

כיסאות גלגלים הם כלים גדולים למדי שיהיה להם קשה ביותר לעבור במעברים. רוב הטיסות בימינו ואפילו חלק ניכר מטיסות ה-לואו קוסט מכילים מעברים מספקים אך קשים עבור הנכים. במקרה כזה מומלץ לבקש לשבת בחלק הקדמי של המטוס כדי לעבור מרחק קטן ככל הניתן וכמובן לבקש מושב בשורה הראשונה, זה שיש לו הכי הרבה מקום ברגליים. בכל מצב, המושב בצמוד למעבר יהיה הנוח ביותר כאשר גם קימה כדי לתת ליושבים הפנימיים לעבור לשירותים עדיפה מאשר כניסה עד למושב פנימי יותר מצד הנכה.

מציאה מהירה של הכיסא ביעד הנחיתה


כיסא הגלגלים בדרך כלל יצטרך להתקפל בדלפק המטוס בו מבצעים את ה-צ'ק אין ומשם הנכה יעבור לכיסא גלגלים מצד חברת התעופה, בדרך כלל פחות איכותי. כדי שכיסא הגלגלים המקורי של הנכה לא ייאבד ויגיע בשלום ליעד החדש, וכמובן יחכה לו בשלב המוקדם ביותר, חשוב לסמן אותו היטב עם שם ומספר טיסה. חברת התעופה מסמנת אותו אך חשוב לוודא זאת כיוון שכיסאות גלגלים שהולכים לאיבוד יכולים להיות חמורים יותר מאיבוד מזוודה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל