השוואת מחירי מדרסים – לקנות חכם!

מדרסים הם מצרך חשוב מאוד עבור רבים מאתנו, אך חשוב לקנות אותם בחכמה

תפקידם של המדרסים הוא תפקיד חשוב בצורה בל תתואר עבור הבריאות שלנו בהרבה יותר ממובן אחד. המדרסים, שהם התקנים פשוטים שיכולים להגיע מוכנים ויכולים להיות גם מותאמים אישית, מוכנסים לתוך הנעליים שלנו ותומכים בכף הרגל שלנו כך שהם משפרים את היציבה שלנו במגע עם הנעל, ומתקנים סטיות שונות שקיימות ברגליים שלנו בצורה איכותית ויום יומית. אלה משימות חשובות במיוחד עבור הבריאות שלנו, שכן בעיות הקשורות לזעזועים בכף הרגל שלנו ולצורה לא תקינה של כף הרגל יכולות להוביל לכאבים ולשברי מאמץ ברגל ואפילו לכאבים בגב ובצוואר. אנחנו צריכים מדרסים – אבל אנחנו צריכים גם לשלם עליהם מחיר הוגן.

קצת על החשיבות של קניית מדרסים מזכייני קופות חולים ועל המחירים הנהוגים בהקשר זה

·       למה לקנות מזכייני קופות חולים? כאשר אנחנו רוכשים את המדרסים הנחוצים שלנו מזכייני קופות חולים, אנחנו משלמים מחיר נמוך באופן משמעותי שמסובסד במידה רבה על ידי קופת החולים שלנו. כשאנחנו קונים מדרסים מכבי או מדרסים כללית, המחיר של מדרס מותאם אישית, שיכול להגיע גם למאות שקלים ויותר, מקוצץ באופן משמעותי ולכל היותר תיגבה מאתנו השתתפות עצמית סמלית ולא משמעותית כל כך.
·       כמה זה עולה? מדרסים מכבי, בהפניה מאורטופד מומחה של מכבי, עולים לנו השתתפות עצמית של 100 ₪ למבוטחי מכבי זהב ו-200 ₪ למבוטחי מכבי כסף. מאידך, מדרסים שכאלה ללא סבסוד של מכבי יעלו לנו מחיר שמתחיל ב-450 ₪ ויכול להגיע גם ל-2000 ₪ עבור מדרסי גרפיט קשיחים. בדומה, מדרסים כללית עולים לנו השתתפות עצמית דינמית יותר, אך ניתן לקבל החזר מקופת החולים שנע בין 60 ל-100 ₪, בנוסף להנחה של 42.5% על מחיר המדרס עצמו.
מדרסים


כאשר אנחנו קונים את המדרסים שלנו בחכמה, אנחנו מבטיחים לעצמנו בריאות במחיר הוגן


מדרסים איכותיים הם מצרך בסיסי וחשוב במיוחד לבריאות שלנו, שאסור לנו לזלזל בחשיבותו מחד, ונשאף שלא לרוקן עליו את חשבון הבנק שלנו מאידך. דרך מדרסים מזכייניות איכותיות של קופות החולים אנחנו בהחלט יכולים לעשות זאת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל