כיצד מדרסים אורטופדייים מסייעים בטיפול בכאב?

 הטיפול בכאבי גב, כאבים בעקב ולעיתים גם כאבים בעמוד השדרה או בצוואר יכול להיות מבוסס על התאמה אישית של מדרסים אורטופדיים לצרכים של קהל היעד. במאמר הבא נסביר מה בדיוק עושים המדרסים ומה היתרונות שלהם.

הדרך לטפל בכאב בצורה אפקטיבית היא לחתור לגילוי שורש הבעיה. לא מספיק להתמודד רק עם הסימפטומים של הבעיה כמו למשל באמצעות נטילת משככי כאבים, אלא חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הסיבות שגרמו לה. בהקשר של כאבי גב, צוואר או עקב, הדגש הוא בדרך כלל על התאמה אישית של מדרסים אורטופדיים.

מדרסים אורטופדיים מסייעים לטפל בכאבי גב, כאבים בעקב וכאבים בעמוד השדרה ובצוואר כי הם מתקנים את המנח הטבעי של כף הרגל. בעוד המנח הטבעי של כף הרגל אמור להספיק ולמנוע כאבים כאשר אנחנו יחפים, הוא מנוטרל כאשר אנחנו נועלים נעליים. חוץ מזה, יש גברים ונשים בגילאים שונים שסובלים מבעיות פיזיולוגיות בכף הרגל ולכן מדרסים אורטופדיים הם הפתרון עבורם.

כך פועלים מדרסים אורטופדיים

הנה כמה היבטים שונים ברשימת היתרונות של מדרסים אורטופדיים, שדרכם אפשר להבין כיצד הם פועלים ובעיקר איך הם מטפלים בכאבים הרלוונטיים:

א. חידוש ואיזון היציבה של האדם – המשמעות של תיקון מנח כף הרגל היא חידוש ואיזון היציבה. כאשר מאזנים את היציבה, מונעים עומס מיותר על הגב ועל עמוד השדרה. עם הזמן, זה גם מה שמקל משמעותית על הכאב.

ב. החזקה נכונה של כף הרגל – שימוש יום יומי בסוגים שונים של מדרסים אורטופדיים יכול להשיג תוצאות לטווח ארוך. הסיבה לכך היא שבאמצעות מדרסים אורטופדיים ניתן להבטיח החזקה נכונה של כף הרגל. כאשר כף הרגל נמצאת במקום הנכון עבורה גם בתוך הנעל, זה אומר שיש פחות עומס על הגב, העקב ועמוד השדרה.

ג. הפחתת זעזועים – אי אפשר לדבר על היתרונות השונים של מדרסים אורטופדיים בלי להזכיר את היכולת שלהם להפחית זעזועים. היות ומדובר על מדרסים אורטופדיים שמיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ועם חומרי גלם מעולים, ניתן להשתמש בהם גם תוך כדי ריצה, קפיצה או פעילות ספורטיבית בעצימות גבוהה. בזכות המדרסים, הגוף מרגיש פחות זעזועים ולכן יש גם פחות סיכוי לכאבים.

האם הפתרון של מדרסים אורטופדיים הוא מוחלט?

מדרסים אורטופדיים הם פתרון שיקומי שיכול לעלות בקנה אחד עם המלצות של בעלי מקצוע. עם זאת, חשוב לבחון כל מקרה לגופו. כאשר בודקים את הסיבה לכאב, מתחקים למעשה אחר המקור שלו ומנסים למצוא טיפול שיהיה כמה שיותר היקפי ורחב. 
לסיכום, מדרסים אורטופדיים מסייעים לטיפול בכאב כי הם מתקנים את המנח של כף הרגל ומבטיחים יציבות והפחתת זעזועים. אחרי התייעצות עם בעלי מקצוע, ניתן להיעזר בסוגים שונים של מדרסים אורטופדיים כחלק מרשימת פתרונות ארוכה יותר.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל