נעליים אורטופדיות בהתאמה

 אם אינכם מצליחים ללכת יותר מכמה דקות ביום מבלי שהנעליים יציקו לכם או יגרמו לכם לכפות רגליים כואבות בסופו של יום עבודה, אולי הגיע הזמן למצוא נעליים אורטופדיות בהתאמה ולהרגיש בהבדל הגדול.

מה הן נעליים אורטופדיות בהתאמה? 

נעליים אורטופדיות הן נעליים שמיוצרות כך שהן מתחשבות יותר במבנה האנטומי של הרגל ובצרכים הפונקציונליים שלה יותר מאשר בנראות שלה, אולם מבלי להתפשר גם עליה. כלומר, אפשר ללכת בצורה נוחה ובריאה וגם להיראות טוב משום שלכל עצם וגיד ברגל יש מקום מרווח ונוח בנעל עצמה. נעל כזאת נוחה יותר ומספקת לכם אפשרות לצעוד ולעמוד טוב יותר משום שיש לה סוליה מותאמת למבנה כף הרגל שלכם. הסוליה בנויה מחומרים טובים ומעוצבת כך שהיא בולמת זעזועים שגורמים לכם כאבים בסוף היום, גם בגלל יציבה לא נכונה, והיא בעלת מדרס אנטומי שתומך בכל נקודה בכף הרגל ונותן לה גם את התנופה שהיא זקוקה לה וגם את היציבות הטובה שמאפשרת לכף הרגל לבצע את תפקידה. 

כיצד ניתן להתאים נעליים אורטופדיות ללקוח? 

נעליים אורטופדיות אפשר להתאים בשתי צורות. אם אין בעיה אורטופדית מיוחדת שמחייבת התאמת מדרסים, בודקים את מבנה הרגל שלכם ומתאימים לה נעל אורטופדית שנבנית מראש לפי מבנה כף הרגל. יש כמה סוגים של מבנים כאלה ורוחב סוליה וכך אפשר לבחור את הנעל הנכונה לכל מי שיש לו צורך בכך. זה מתאים במיוחד למי שעובד עבודות פיזיות או עומד שעות רבות וזקוק לתמיכה וליציבה טובה. למי שיש לו בעיה אורטופדית או שהתפתחה אצלו במהלך השנים, מתאימים מדרס אורטופדי על פי טביעת כף הרגל המדויקת שלו מחומרים טובים ומתקדמים. זה כבר מעניק תמיכה מדויקת יותר לכף הרגל.

האיכות שבנעליים שבהתאמה

נעליים אורטופדיות בהתאמה נחשבות לאיכותיות יותר משום שהן נתפרות לפי מידה ולכן גם עונות במדויק על בעיות ספציפיות שלכם. לכל אחד יש מבנה שונה של כף רגל ולכן גם צרכים אחרים, ונעל אישית כזאת נותנת לכם את האפשרות ללכת בנוחות וביציבות בבטחה מבלי לפתח בעיות נוספות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הוראות שימוש למדרסים ומוצרים

מדרסים

בריאות הרגל